نمایش عکس در سایز بزرگ


تصادف در تقاطع خطرناک روستای راهدانه و فرخزاد منجر به فوت یک زن شد، متاسفانه در این تصادف که در ساعت 6:15 دقیقه امروز رخ داد باعث  فوت یک زن جوان از اهالی روستای راهدانه-آقابیگلو به فامیلی کاظمی شد:


*همانطور که در جریان هستید ورودی این دو روستا البته باید بگیم  5 روستا! (ساخسی تپه-فرخزاد-راهدانه-اقابیگلو-محله دوستی)  شده مکان قتلگاه! تا جایی که ما اطلاع داریم روستای فرخزاد در این ورودی حدودا 5 نفر از اهالی خود را در اثر برخورد ماشین در این تقاطع از دست داده است.

*یکی از هم روستاییان دوسال پیش در همین تقاطع فوت شد و امشب نیز یکی از اهالی روستای راهدنه- آقابیگلو در همین تقاطع در اثر برخورد ماشین #مزدا دو کابین باعث فوت وی شد.

*زن جوان حدودا 45 ساله که قصد عبور از سمت روستای فرخزاد به سمت روستای راهدانه را داشت در اثر برخورد شدید ماشین مزدا دو کابین جان خود را از دست داد.

*بهتر است شوراهای این 5 روستا اعتراضی در قالب نصب پل هوایی در تقاطع این دو روستا اقدام کنند . تا شاهد فوت هم روستاییان و اهالی دیگر روستاها در این مسر نباشیم .

انتهای پیام/


سایت روستای فرخزاد روستای ,فرخزاد ,تقاطع ,روستا ,اهالی ,راهدانه ,روستای فرخزاد ,روستای راهدانه ,ماشین مزدا ,همین تقاطع ,برخورد ماشین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بیا برا خرید تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل بیر موزیک 2020-دانلود جدید ترین آهنگ ها بهترین سایت purpleballloons آموزش هک اکانت ps4 و ps3 و ps vita اسرار چت|بهیاران چت|مشتی چت|مشهد چت|انوش گپ|اسیره چت توپ دانلود